Популар Постс

Избор Уредника - 2019

Овај Популарни Антибиотик претворио је Беле у Човекове Очи Плаве

Блага промена боје очију ретко сигнализира здравствене проблеме - на крају крајева, боја очију се може помакнути с годинама. Међутим, ако беле очи постану, на пример, сјајне нијансе плаве, то је свакако разлог за забринутост.

Нажалост, то је управо оно што се догодило једном човеку који је био приморан да види доктора након што су му се очи помериле у застрашујућу морнаричку боју. Извештај је објавио Нев Енгланд Јоурнал оф Медицине открио је 70-годишњег мушкарца који је имао бјелоочнице, познате медицински као бјелоочнице, од млијечне до индиго. Изненађујуће, он није имао бол, његов вид је био у нормалним смјерницама и његово укупно здравље очију било је потпуно редовно. Кривац за ово бојење: Популарни антибиотик назван миноциклин, који се обично користи за лечење бактеријских инфекција и тешких акни. Миноциклин је такође познат по својим анти-инфламаторним својствима, што га чини леком за пацијенте који пате од реуматоидног артритиса.

Можда вам се свиђа: Човек који је трансформисао своју кожу открива тачне кораке које је учинио

Према извјештају, дотични пацијент је узимао миноциклин више од 15 година као лијечење артритиса, полако примјећујући промјену боје како је вријеме пролазило. Иако није јасно на који начин се одвија овај процес, доктори који стоје иза чланка, Јавад Арсхад и Рони Саиегх, др. тело и остани. Иако је пацијент заменио антибиотике, он је још увек имао блуз након годину дана на новим лековима.

Ово није први пријављени случај бојења миноциклином или хиперпигментације. У 2016. години, скоро 300 пацијената који су користили лек као дугорочно решење открили су да, иако је само 3 процента пацијената искусило плаву боју своје беле, више од половине пацијената је показало неки знак обезбојења после четири и по године , посебно у њиховој кожи.

Додатно, чланак објављен у Америцан Ацадеми оф Опхтхалмологи у марту 2007. детаљно је описан сличан случај 79-годишњег пацијента названог "Елеанор Греен". Након 10 година узимања миноциклина, делови њеног уха, образа, обрва и ноктију постали су мутни кобалт. Након престанка узимања лека, госпођа Греен је само показала делимично смањење пигментације. Боја нам је шокирана.

Погледајте видео: Why are GMOs Bad? (Септембар 2019).